I made this widget at MyFlashFetish.com.

Photobucket

Search This Blog

Tuesday 22 March 2011

KUATKAN DIRIKU INI YA ALLAH

Alhamdulillah....syukur pada-Nya kerana masih ade lagi hari ini....esok aku tidak pasti....mungkin aku akan dipanggil menghadap-Nya.....atau mungkin masih ade lg esok untuk aku menyumbangkan sesuatu untuk Islam.....

Kebelakangan ni.....aku seolah2 kehabisan tenaga... umpama bateri yg lemah dan perlu di"charge"..... itulah aku.....ujian demi ujian....dilema demi dilema..... aku tewas dan tidak mampu untuk istiqamah dgn jalan yg aku pilih....mujur ade teman2 dan sahabat2 yg setia menanti....mengajak aku ke jalan yg lurus....mujur ade teman2 dan sahabat2 yang memahami diri ini.....terharu apabile aku lama menyepi......

Aku baru pulang dari kampung semalam..... melihat wajah emak, abah dan adik2 buat aku kembali bersemangat....melihat karenah adik2 buat aku tertawa.... mendengar kata2 nasihat dari emak buat aku terharu......Alhamdulillah, betapa bertuahnya diri ini dengan nikmat ini......

Ya Allah.....Kuatkanlah hati hamba-Mu ini....
Bantulah aku untuk istiqamah dengan jalan dakwah perjuangan islam ini......
Matikanlah hamba-Mu ini sebagai syahid.....
Hidupkanlah hamba-Mu ini sebagai mujahid.....

ALLAHUAKHBAR!

No comments:

Post a Comment